Väntar o väntar..när är väntan slut??

Har ansökt om att få läsa till sjuksköterska på högskolan..har hänvisat till reell kompetens och hoppas det räcker. Gick in o kollade på studera.nu flera dagar i rad för en vecka sen men kunde inte se att några handlingar kommit in. Tänkte då i mitt stilla sinne: Va fan är mina inskickade handlingar?? Shit också, jag skickade kanske till fel adress!! Virrig som man är skulle det inte förvånat mig ett endaste dugg om så var fallet...

Men i förrgår när jag åter, utan större förhoppningar, gick in på sidan igen fick jag se något som gladde mig..mina inskickade handlingar hade registrerats..och jag drog en lättnad suck tills jag kom på nästa grej..
När får man veta om man blivit antagen?? Oj, skulle kanske tagit reda på det... Så nu går jag här o väntar, väntar o väntar..och undrar: när är väntan slut?? och: har jag turen på min sida o kommer in på utbildningen??

Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag snart får ett svar...gärna ett positivt svar =)
Kommer jag in på utbildningen är det tre års studier som väntar mig och det kommer kännas o vara hårt, men klara det ska jag...det har jag gett mig f**n på att göra!! Wish me luck... =)

Ajöken önskar denna väntande fröken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0