Ljuva ledighet..

Nu har jag jobbat hela helgen och när jag gick av mitt pass igår morse känndes det sååå skönt att veta att man är var ledig resten av dagen samt idag tisdag. Tyvärr fick jag en migrän utan dess like efter att ha vilat lite och det var ju mindre kul förstås men inte mycket att göra åt..huvudsaken för mig är ändå att den gick över. När jag kom upp igen från sängen vid strax innan 20 hade min älskling lagat mat och tänt två ljus på bordet. Mysigt som bara den och jag blev väldigt glad för det! =)

Imorrn (eller idag rättare sagt) väntar ett läkarbesök och varför jag ska till läkare behåller jag faktiskt för mig själv..
Nog för att jag kan skriva om diverse olika saker men detta är min blogg och jag skriver vad jag vill och utlämnar så mycket jag vill. Jag fläker inte ut hela mitt privatliv här och väljer med omsorg vad jag skriver. Nämner jag något namn någon gång ibland så må det vara så. Dock aldrig mina föräldras namn eller mina syskons (tror inte jag nämnt deras namn här iaf..har ingen egentlig koll för att vara ärlig just nu) för det tycker jag inte är rätt. Min egen familjs namn har jag ju nämnt men det stannar vid det och några bilder på mina barn kommer jag faktiskt aldrig lägga upp här. Det räcker med att skriva deras förnamn och ålder för det är rätt så intet sägande.

Nähepp, nu börjar det bli hög tid att ta en date med sängen för att sova ett par timmar innan denna dag gryr och det är dags att göra allt det jag ska göra vilket bland annat innebär städning här hemma. Tråkigt som fasen men nödvändigt.
Önskar alla en trevlig tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0