Helg igen..

Japp, imorrn är det fredag igen..vart tar veckorna vägen?? Imorrn blir det jobb, på lördag är jag ledig och på söndag jobbar jag igen..precis som det ska vara.
För en vecka sen fick jag vaccination mot svininfluensan så nu är det bara sambon och lillskruttan kvar så har hela familjen fått sen..känns viktigt att lillskruttan får vaccinet då hon trots allt går på förskola och vi vet nog alla hur mycket bakterier och jox som florerar där..

Ikväll har mitt ena kusinbarn S varit här på besök med sin kompis och kompisens pojkvän. De hade med sig mjuk pepparkaka och så godis till barnen, sååå himla gulligt! =)

Känner bara nu att inspirationen för att skriva mer för tillfället försvann så nu ska jag kika lite på tv och sen blir det date med sängen. Skriver nån annan dag när tid och lust finns till det..kanske slänger jag in ett inlägg sent på lördag när jag kommit hem från det jag ska på..kul kommer det säkert bli iaf.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0