Nedräkningen har börjat..

Snart är det jul igen..bara 5 dagar kvar till julafton och vare sig gran eller julklappar är inhandlade än, men får fixa det dagen innan julafton..sent, jag vet, men å andra sidan har jag inte haft tid innan eftersom jag jobbat så mycket.

Ska jobba inatt och ska nu bara slappa innan det är dags att ta på kläder och göra sig i ordning för att åka till jobbet. Imorgon ska det fjärde ljuset tändas i adventsljusstaken och jag är ledig fram till kl 17 på julafton för att sedan jobba fram till kl 21..hela 4 timmar.. =). Blir nattjobb juldagen, låångt pass den 28:e från 07-19 och sedan nattjobb nyårsafton. Får väl köpa med nån alkoholfri cider och skåla in det nya året med det på jobbet :o)

Vet inte om fler inlägg kommer här innan det nya året knackar på så därför önskar jag för säkerhetsskull en god jul och ett gott nytt år 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0