Hmmm...

Nu är det några dagar sedan jag sist skrev, men känner inte för att uppdatera varje dag liksom. Skriver helt enkelt när jag känner för det och tiden till det finns... =)

Har varit ledig idag efter att ha jobbat fredag-måndag och ska jobba natten imorrn och kväll på torsdag. Skulle varit ledig hela helgen, men har gått med på att jobba både fredag och söndag kväll på stället inne i Kalmar. Om jag bara tänkt på att jag denna vecka bara blev ledig i 2dagar i och med att jag ska jobba så som jag nämnt, hade jag nog inte svarat ja så snabbt, men det är som alla vet väldigt lätt att vara efterklok...*s*

Annars har vardagen lunkat på i samma takt som den alltid gör.. Theo har börjat jobba igen efter att ha haft semester och även fast han skulle velat ha lite mer semester tror jag  nog han tycker det är skönt att ha börjat jobba igen..

Har själv varit i Lindsdal idag och hälsat på hemma hos mamma och pappa och töserna som är där denna vecka. Felicia och Emma kom dit i lördags så jag saknade dem, så medans pappa fixade med vår bil och åkte för att ombesiktiga den umgicks jag med mamma och töserna. Emma går nästan hela tiden och det är härligt att se henne tulta omkring..min lilla tös håller på att bli stor..och stora tösen ännu större som börjar förskoleklass (fd lekis) i augusti. Fy vad tiden går snabbt! Det är härligt samtidigt som man önskar hon vore liten igen och man kunde sitta och gosa ofta och länge. Visst, vi kan fortfarande sitta och mysa, men när man är 6år har man inte längre samma tid till det för det finns så mycket annat man kan göra...*ler*

Nåja, något vettigt inlägg blev det inte idag och ärligt talat bryr jag mig inte så mycket om det. Det är trots allt min blogg och vill man läsa så får man...om man nu står ut med att jag skriver vad jag vill..

Nu väntar sängen på mig. Önskar därför alla eventuella besökare en god natt..
Natti natti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0