Nån rubrik..

..blir det inte idag. Varför ska man hitta på rubriker hela tiden? Oftast kommer jag på nån men inte en dag som denna..
Idag är vädret tråkigt..mulet, grått och allmänt boring. Duggregnar verkar det göra också..*suck* Visst, regn är bra när det varit så torrt i skog och mark så pass länge som det varit, men just idag ville jag ha solsken och en lagom varm temperatur ute..

Nåja, man kan inte få allt här i livet (om man nu inte blir serverad allt på ett silverfat utan att behöva anstränga sig ett jota förstås) så det är bara till att ta dagen som den kommer och hoppas på lite solsken imorrn istället. I helgen ska jag jobba så då kvittar det om det regnar..

Nähepp, dags att ta tag i sitt liv och klä på sig något annat än mysbrallor och t-shirt som sett sina bästa dagar, men är sååå skön att ha på sig hemma. För visst är det väl så att det som är gammalt och slitet är det skönaste att slänga på sig när man är ledig?? Skulle jag åka till affären byter jag om, men inte som de flesta gör som tar på sig värsta outfiten som mer passar på krogen/nattklubben en lördagkväll än inne på ica en sketen måndag...*s*

Ska åka till mamma sedan och hälsa på ett tag. Alltid trevligt att komma "hem" till föräldrahemmet sånna här dagar, ja andra dagar också förstås. Jag hälsar gärna på i Lindsdal där mina föräldrar och syskon bor, men flytta dit kommer jag aldrig göra. Nog för att det är barnvänligt, men jag trivs ypperligt där jag bor med sambo och barn. =)

Nu önskar jag er alla en trevlig måndag!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0