Borde va trött..

Har sovit tre timmar natten (eh...morgonen är nog mer rätt att säga) till idag..(eller igår..what ever..). Somnade, efter en trevlig pratstund med en fd arbetskompis, strax efter klockan 03 och sen vaknade Emma strax efter kl 06..blev inte direkt överlycklig över detta, men å andra sidan kan inte min lilla tös hjälpa att hennes mamma är en nattuggla av stoooora mått..*skrattar*

Annars, förutom brist på sömn, så har dagen varit helt okej faktiskt. Pratade med enhetschefen för det nybyggda äldreboendet i Kalmar idag och kunde under samtalets gång räkna ut att jag ska jobba 7 veckor nu i sommar fördelat på 2 stället..tjohooo säger jag bara..det är ju (för att använda dagens språk) "fett" bra..*skrattar* 
Alltså, när jag hör ungdomar snacka idag (märk väl att jag inte är lastgammal!) blir man förundrad över vilka ord de använder..fast det blev nog å andra sidan de som var i den ålder jag är nu när jag var tonåring o gick i plugget. Minns en period på gymnasiet då de flesta elever, inklusive undertecknad, sa "typ..å de då va" och ordet "liksom" var väldigt vanligt förekommande och vanebildande..haha. Försökte ett tag att inte säga ordet liksom men det var svårt som fasen..vissa ord är fruktansvärt vanebildande och jag kan tänka mig att alla de som använder ordet "fett" inför var o varannan mening har glömt att man kan säga riktigt istället..så istället för "fett häftigt" kan man faktiskt, hör å häpna, säga "riktigt häftigt".. =)

 Har en kusin som när han var yngre höll på att säga ordet (eller är det ett ord egentligen?? Kanske bara en förkortning..) ba efter varje jäkla mening..o gärna i dem också. Det kunde vara så här: "Å jag ba å dom ba tar ni kort ba.." hahaha.

Nähepp nu ska jag ta en date med sängen tror jag...seg o trött som fasen.. Just det ja, nu har det blivit fredag igen! Fasen vad härligt, men vart tar tiden vägen egentligen..?? Å nej, kom på en sak till (sängen får vänta nån minut till)..har ju glömt pussa lite extra på min sambo idag..vi har varit förlovade i tio år nu ju! (förlovade oss den 11/6-1999 efter 4 månader ihop). Tror jag ska störa hans skönhets sömn lite grann o ge honom en liten puss..det kan han gott få..*ler*

Älskar dig Theo...trots olikheter på många plan så passar vi ändå ihop på något sätt..om inte annat är våra två underbara töser ett lysande bevis på detta..o att "olyckskorparna" fick på näbben känns jävligt gott..! Skilde ju 46 mil mellan oss när vi träffades o blev ihop och det var en del som inte trodde det skulle hålla, men det gäller att alltid ge och ta när det skiljer ett par mil, men även annars..det är upp till båda att hålla förhållandet vid liv..och det tycker jag vi lyckats bra med! Tack för att du står ut med mig älskling..Älskar dig idag, imorgon, för evigt.. PUUUUUUUUUSSSSSSSSSS...!*ler* <3 <3

Sådär ja..en liten kärleks förklaring är väl alltid trevlig att både ge och få..eller vad tycker ni??? =)
NU ska sängen få en date med mig..och jag hoppas att jag får sova gott och att det inte börjar åska inatt..(gillar inte åska på nätterna)

Natti natti..
Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0