En kortis bara..

Känner inte för att blogga idag, men kostar på mig att slänga in en liten kortis bara..
Var på studentfiranade i fredags och det var trevligt och presenten från mig och min lilla familj var uppskattad. Hade köpt en skål i frostat glas med små korta "streck" på i svart o grönt (glaset var frostat) samt två matchande ljuslyktor på glas shopen vid Nybro glasbruk. Själva bruket är inte kvar men shopen är det. Nåja, bor man mitt i glasriket kan man ju köpa sånt för om jag köpt det jag tänkt först hade hon fått hur mycket smycken som helst.

Nåja, hon var nöjd och glad över att ha tagit studenten och för att vi kom för att fira henne.
Nu ska jag bosätta mig i soffan ett tag till tror jag..dagen går i slowmotion o det känns som om jag festade runt igår, men det har jag inte gjort. En cider till maten bara var det enda med alkohol som jag drack igår..

Ha en trevlig söndag..

Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0