Present till blivande student

Yes, yes, yes...nu är minsann present inhandlad till mitt kusinbarn som tar studenten från vårdprogrammet på fredag! Tänk att hon redan är så stor..oh my god feels like i´m from the stoneage sometimes..*s* Brukar inte slänga mig med engelska så mycket men ibland får jag mina ryck.. =)

Hade tänkt köpa ett smycke till henne..eller två..äsch ett set är mer korrekt att säga. Köpte till en väninna när hon fyllde 30 veckan efter mig ett set med örhängen o halsband i silver..riktigt fint var det och jag tänkte att det nog skulle funka bra att köpa ett sånt även till mitt kusinbarn, men sen kom jag på att hon nog kommer få rätt mycket av den varan av mina kusiner o min moster o morbror (dvs, hennes fastrar, pappa samt farmor o farfar). Hittade istället tre grejer på Nybro glasbruks shop här i stan som jag tror blir jättebra! Vill inte avslöja vad det är exakt om hon skulle råka hitta hit till min blogg..men att det är något som är gjort av glas kan man ju räkna ut men så länge jag inte avslöjar något kan man ju få klura lite..hihi

Ska bli mycket kul att träffa alla igen på fredag. Den blivande studenten har jag inte träffat sedan min ena kusin gifte sig för två år sen och hennes pappa var det lika länge sen jag såg. De andra två kusinerna träffade jag på Emmas dop i september förra året. Felicia ser också fram emot att få träffa dem även fast hon inte riktigt kan "köpa" att det är mina kusiner och kusinbarn..hon vill ju också ha en kusin, men det kommer väl så småningom det också =)

Kom precis på en sak... Tror banne mig att jag är beroende av Journey (gruppen) och deras låt Don´t Stop Believing..lyssnar på den så gott som varje dag! Har ju lagt in en länk till det youtube klippet med dem så det blir rätt grupp. Finns andra grupper som gjort covers på den låten men de är lååååååångt ifrån lika bra.
Trodde inte man kunde bli som beroende av en låt, men det kan man uppenbarligen..????!? haha

Nu ska jag gå o lägga mig tror jag..börjar sitta här o gäspa så det är lika bra att ta o masa sig till sängen för en date med täcke o kudde (sambon sover så det blir ingen date med honom..möjligtvis kan han få en knuff om han snarkar för jäkligt..*s*).

Natti natti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0