Varmt inne..och ute..

Nu har sommaren kommit på riktigt allvar hit. Är över 25grader ute och inomhus är det inte mycket svalare. Hade varit skönt att åka nånstans och bada och helst då inte gå upp ur vattnet på hela tiden (japp, jag är varm idag..*s*), men jag ska jobba inatt och imorgon natt också så jag känner inte för att åka nånstans.

Helgen som varit har gått bra att jobba (jobbade ju fredag o lördag natt). Var lugna nätter och det är på både gott och ont..lite larm och allmänt spring från oss nattugglor på stället i Kalmar skulle kanske fått det resultat att jag inte var så trött som jag var när jag körde hem. Visst, jag är en sån person som blir superduper skärpt när jag satt mig bakom ratten hur trött jag än är innan, men det är aldrig nice att vara så trött så man nästan skulle kunna somna mitt i ett steg..

Nåja, det var helt underbart att komma hem i både lördags och igår morse, säga till sambon att jag var hemma, notera hur gott barnen sov i vår säng och sen bara slänga av sig kläderna och praktiskt taget dyka ner i Felicias säng som hon lånade ut till mig..tror jag sov redan innan huvudet landade på kudden..hahaha

Nu verkar det dra ihop sig till lite bad för töserna i den uppblåsbara bassängen vi har (ni vet, en sån där hederlig som man köper på ica o blåser upp själv..ingen som rymmer x antal tusen liter..). Sambon har precis fixat på altanen så de får bada i bassängen där istället för ute på vår lilla gräsplätt. Blir lite mer lä på altanen och vattnet är tempererat eftersom vi tar från kökskranen med hjälp av vattenslang..smidigt och väntan blir allt annat än lång för våra små prinsessor och guldklimpar.

Ha en trevlig dag i solen!
Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0