Är en trötter..

Idag är jag riktigt riktigt trött..var uppe till strax efter fem i morsen och somnade väl runt halv sex för att sen bli väckt strax efter 11...tror banne mig inte min stackars kropp vaknat än..*S*  Har hämtat Felicia hos mamma idag också och när jag körde till Lindsdal kändes det väldigt segt, men jag fungerar för det mesta som så att jag kan vara hur trött som helst men ändå kan jag koncentrera mig när jag kör och blir liksom lite skärpt..men sen när bilen är parkerad går jag närmaste som en zombie till porten...haha

En trött  Maggan är rätt kul att se skulle jag tro..håret allt som oftast inte alls i närheten av perfektion som skådisar har i alla filmer..undrar om deras hår ligger lika perfekt utanför filmens värld?? Kanske är de lika lite perfekta som en annan är..eller??
Får jag 4 timmars sömn är jag helt död en halv dag innan kroppen kommer igång och jag gör annat än mummla..*S* Tyvärr är det en hel del gånger sömnen blir kortare än så, men sitter man uppe så länge som jag gör är det väl nästan lite naturligt då lilltösen verkar rätt morgonpigg...kan omöjligt brås på mig som är så morgontrött..

Brände en skiva idag med en massa go musik från både 80 talet och lite senare..blev väldigt bra och totalt runt 50 låtar på skivan (en mp3) och mer hade fått plats, men till slut visste jag inte vilka jag skulle välja så då blev det lite slumpvis valda låtar..*S*

Nähepp, nu behöver jag kaffe och sen ska jag agera Picasso.. Lovade Felicia i ett svagt ögonblick att jag skulle måla några blommor på hennes säng, men är inte ett dugg bra på att rita/måla blommor! Tror ändå det hela kommer gå bra och om det inte gör det är det tur att färgen kan tvättas bort med vatten =)

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0