Hoppas på tur..å de då va..

Jag söker just nu jobb då min chef som jag haft inte tycks bestämma sig..hon har en som hoppar in både natt som dag (jag jobbade själv natt..) och en som hoppar in ibland iaf. Trodde nog de behövde en till som kunde hoppa in men icke..jäkla skit också..eller shit pommesfrites som vi säger här så inte stora tösen säger ord hon inte bör säga (jodå, hon kan säga både fan och jävlar om hon vill..*s*).

Skrev bara in cv osv på nybro kommuns sida och nån sajt som heter offentliga jobb och hör o häpna..en enhetschef ringde mig i fredags morse! Blev så jäkla paff att jag glömde fråga vilket ställe jobbet fanns på..haha. Jag minns inte ens namnet på människan, men numret har jag..alltid nåt. Fast då är det förstås en fördel om hon själv svarar om jag ringer.. =)

Om jag inte får det jobbet vet jag inte vad jag gör..sjukvården i grannlandet i väst (Norge alltså) kanske behöver sjukvårdspersonal? Man tjänar tydligen rätt ok där så det kanske vore nåt? Har inte själv bott där eller så (har inte ens satt min fot i det landet..! Är nästan en skandal då jag varit i både Finland o Danmark..) men har hört att det är dyrt, så jag får väl skaffa ett tält i så fall och leva det glada livet som campare..hahaha

Nädå, nu flyger det här iväg igen och blir lika flummigt som alltid..typiskt mig, men man får ta mig för den jag är dvs, en smått crazy tjej som är både go o glad dessutom =)

Natti natti...hrm..klockan är kvart i fem på morgonen så det känns egentligen fel att säga godnatt..men jag är inte den som är den..här knusslas det inte..*s*

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0