Nattuggla med nostalgi..

Sitter helt allena så här kl 03.30 och gör inte mer än nödvändigt..lyssnar på musik (en jädrans massa 80-tal blir det..*s*)
och tänker mig bort till en viss händelse jag bevarar i en speciell del av mitt hjärta dit ingen kommer in..lagom mystiskt va för att väcka nyfikenhet?? =)

Kan väl bara nämna 4 grejer så får ni kanske ett hum..
1. Vallen en sommarkväll i Kalmar
2. Tryckare med nån...
3. Spontan puss på pannan..o näsan..*s*
4. Ett hjärta som slog rätt snabbt....
Mer än så säger jag inte..haha..Eller jo ingen gräns passerades så att säga. Ojdå, nu var det inte så mystiskt längre..eller jo förresten, lite kommer det förbli för namnet på personen nämner jag inte..lite hemlisar får man väl ha??*S*

Konstigt ibland vilka minnen vissa låtar kan väcka till liv..även fast det vid just det minnet inte alls spelades den låten..*s* Just nu är det låten Love Of The Common People med Paul Young jag lyssnar på här framför datorn..himla mysig och man känner sig nästan sådär pirrig som man bara kan känna sig på våren...kanske är det ett tecken på att den här våren kommer snart kanske???? =)

Kanske skulle bli spåtant...eller nä..då måste jag skaffa kristallkula o andra grejer o det har jag inte tid eller råd med så det får vara..nåt jag däremot alltid har både tid och råd med är att ge kramar! Om du ber riktigt snällt kan du få en eller två..har många kramar att ge.. =)
Vill du sen ha lite bus i ditt hus kommer jag gärna..har nära till både skratt o bus så ta chansen när du får den o busa lite tillsammans med mig.. =) =) =)  Ett skratt förlänger ju livet säger de..och om det är sant kommer jag bli mycket mycket gammal..*L*


Ajöken säger nostalgifröken...*s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0