Vindrickande "moraltant"..

Ett glas vin en vanlig måndag är sååå himla gott. Skit samma att det är måndag, vin kan man dricka iaf =)
Vet att min kära mamma och hennes arbetskamrater fick en enkät att fylla i från Kalmar kommun där de skulle ange hur mycket alkohol de dricker. När jag hörde det fick jag närmast en skratt attack och sa mitt hjärtas mening om den enkäten, för vad har de med hur mycket man dricker att göra?? Man kan sörpla i sig en hel flarra vin en sketen tisdag utan att det förhindrar jobb dagen efter..eller?? =)

Drinks


Jag är ju funtad som så att kan jag gå ut o festa på fredagen eller lördagen kan jag också gå till jobbet dagen efter (tar det exemplet då jag har det yrke jag har...) Vissa man jobbat med sjukskrev sig väldigt lägligt på söndagmorgonen...liiite genomskinligt va?? =)

Detta var väl en fin moralpredikan..tycker ni inte det??haha
Nädå, det var inte menat som en sån utan var mest nåt som dök upp i mitt lilla huvud att skriva =)  (hade inga bättre ideer på lut liksom..*S*)

Ajöken sa frökan med vinglaset i hand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0