Eh..vad hände?

Det är lustigt hur saker kan vara. Sökte lite jobb innan min egentliga föräldraledighet tog slut för Emma..fick inget napp nånstans, så då tog jag fler dagar. Sen mailade förra chefen o undrade om jag kunde tänka mig jobba 4 veckor på mitt förra jobb i sommar o självklart gör jag det..så vecka 29 börjar jag där fram till vecka 33.
För några dagar sen var det dags för nytt mail, men denna gång från verksamhetschefen för nya boendet i Kalmar som heter Vasallparken. Han undrade om jag ville jobba där i sommar men då jag är upptagen 4veckor på förra jobbet erbjuder han mig timmar på det boendet innan jag ska börja jobba i Alstermo..så man kan ju säga att det från att ha gått trögt plötsligt lossnat o erbjudanden trillat in (även fast det bara är de här två grejerna).

Ska i alla fall träffa den chefen kl 14 idag så håll tummarna för mig att det går bra =)
Nu är det dags att sätta lite smink i ansiktet så man inte ser ut som en blekfis..
Skiver ev resultatet av dagens kommande möte här i kväll..annars får det bli imorrn.. =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0