Men va f****n...

Nä nu jädrar blommar löken! Har sett flera getingar idag i storleksordning bombplan! Va fasen, var det verkligen nödvändigt av dem att surra brevid mig idag??!

Har varit en trevlig men lugn valborg med vackert väder o lättklädda människor och idag har vädret varit kanonfint även fast det funnits ett eller annat moln på himlen.. =)
Gick en promenad med resten av min familj ner till Kvantum (en promenad som tog ca 20 min) för att handla. På vägen dit gick vi igenom ett mindre bostadsområde och i en av trädgårdarna stod en man iklädd endast shorts och hållandes en vattenslang. Felicia, som trots allt är 6år och lite nyfiken, sa genast att "Man kan väl inte stå naken ute heller?!" till mig och jag kunde ju endast småskratta lite åt den kommentaren för den var ju så härligt spontan.. =)

Nåväl, under vår hurtiga promenad bestämde sig ett antal getingar (om det nu inte var samma envisa jäkel hela tiden) för att joina oss..något inte jag gillade direkt. Gubben ser mest road ut när jag börjar vifta o ha mig..men när de där randiga rackarna började surra runt honom var det inte så roligt längre.. =)

På väg hem från Kvantum hade jag påsar liggandes under  sittvagnen som gav extra tyngd, så jag behöver inte uppsöka nåt gym för att lyfta "skrot" de närmsta veckorna iaf..!
Nähepp, nu börjar det bli dags att krypa ner under täcket för att försöka få sig en liten blund i ögonen.. Detta var ju mest svammel ändå..lät så himla bra inne i pallet men nu vet jag inte riktigt..nåja, vill man läsa så gör man..annars är det bara att låta bli.. =)

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0