Sömnlös, rastlös o smått förvirrad..;-)

Det här är inte klokt..klockan är snart 5 på morgonen och det har blivit fredag..o inte en blund har jag sovit.. Är det inte underbart?!?!?!? Nog för att jag är nattmänniska men det här är ju rent av löjligt..*suckar* Om man sen lägger till att jag är lite rastlös blir det ju ännu mer löjligt..eller snarare komiskt kanske..haha
Med tanke på att jag både är sömnlös och rastlös är det inte så konstigt att jag känner mig smått förvirrad också. Tänkte jag skulle bytt bild på mig här på bloggen, men tror ni jag hittar dem?? Nope är svaret på den frågan. Just nu orkar jag inte heller leta som en tok efter dem så jag tror jag ger min just nu sovande sambo i uppgift att leta upp dem..hehe. Vet att han inte är helt såld på att göra det men han brukar vara en snäll ponke som gör det ändå..trots att vi varit ett par i 10år.. ;-)

Ska senare idag åka till mamma o pappa med barnen. Theo och jag ska sova över där tills imorrn lördag så sparar vi lite tid eftersom vi ska till Mönsterås (Oknö mer exakt) till två kompisar som vi ska åka med till Sthlm o sen över till Mariehamn..ser sååå mycket fram emot denna kryssning. Felicia ville gärna packa sin väska i förmiddags, men vi var tvugna att tvätta lite kläder o sådär först. Ska fixa iordning både hennes och Emmas kläder lite senare.. om ett par timmar hade jag tänkt. Sen blir det till att fixa mina o Theos kläder också. Måste iaf ha något ombyte med sig på båten känner jag.. =)

Hmm..för att inte flumma till det här inlägget mer än jag redan gjort, tror jag att jag ska ha en date med sängen en stund. Tror John Blund äntligen besökt även mig..började gäspa plötsligt och min hjärna har börjat fatta att det trots allt är bra med lite sömn..innan Emma vaknar. Är rätt härligt med henne..minns inte att Felicia var lika pigg och busig från start när hon var ett år som Emma är. Hon ställer sig upp nästan på en gång..och sticker ut ena benet så långt det går genom spjälorna för att försöka knuffa bort min väckarklocka med hjälp av sin fot..*s* Det är nog det roligaste hon vet..att knuffa bort min väckarklocka från sängbordet. Finns förresten en grej hon nog tycker är roligare, och det är att öppna det skåp i köket där jag har plastbunkar o riva ut varenda burk..*s* Ibland hjälper Felicia henne också...även fast hon är 6år så vill hon ibland vara liten igen (va fasen, det vill man själv också ibland) och det får hon vara. Att få ett litet syskon när man är 5år (Felicia är född 2003 o Emma 2008) är nog inte så lätt. Var själv 4år när jag fick en lillebror (har en 5år äldre bror också) och det enda jag minns tydligt var att jag inte alls ville ha nån lillebror..önskade mig en lillasyster ju.. =)

Nåja, idag är jag väldigt glad över att jag har två bröder..även fast vi under vår uppväxt kivades en del med varandra..syskonkärlek kallas det för..*ler*
Nähepp, nu bara måååste jag dra mig in till sängen för lite vila åtminstonne. Hoppas denna dag blir mindre regnig o blåsig än gårdagen =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0