Tanden är färdig..jippi.. =)

Så har man då varit hos tandläkaren o lagat färdigt tanden..ÄNTLIGEN skulle man kunna säga.. =)
Har dragits med en envis huvudvärk idag, men då jag lätt får det när det är väder omslag så tror jag det beror på det. Det har varit lite svalare idag än innan o tempraturen har varti strax över 10 plusgrader o det regnade inatt men har även regnat lite under dagen. Tog två panodil innan jag for till tandläkaren, men då de inte hjälpte ett dyft och huvudvärken visade sig vara migrän (fick mer ont i huvudet än vid vanlig huvudvärk) fick jag ta en migräntablett istället.

Det är tur det finns tabletter att ta mot migrän tycker jag för det är fruktansvärt att ha det med allt vad det innebär. Själv blir jag oehört ljuskänslig och bär solglasögon inomhus och skevrar alla persienner jag kan..ibland, men inte ofta, kräker jag också o då blixtrar det ordentligt i ögonen o jag tror huvudet exploderar. Till slut ger det ju med sig men innan det händer är det inte kul. Speciellt inte om barnen är lite småkinkiga vilket de varit idag..

Trots att jag haft migrän har det varit en rätt bra dag överlag. Och trots att man varit hos tandläkaren o betalat lite pengar (mer återstår att betala o en tand till ska lagas) är jag glad som en lärka.. *s*

Nu ska jag slå mig ner i soffan en stund och kika på nån film som jag förmodligen sett femtielva gånger, men det är de filmerna som är bäst o som jag gärna ser på när jag sitter ensam uppe. Filmer som Dirty Dancing, Pretty Woman, Desperatly seeking susan (jaja, den är med Madonna o inte super bra kanske, men ändå bra..), Grease och några få andra är vad jag brukar sitta o kolla på när jag är ensam.

Skriver kanske mer imorrn kväll om tid och lust finns.. =)

Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0