Tandläkarbesök...suck..

Nu är det bara ett par timmar kvar tills jag ska till tandläkaren och jag kan inte säga att jag tycker om det. Inte så att jag på något sätt har tandläkarskräck men det är ju så förbannat dyrt! Tandläkaren jag har är något slö också o drar ut på eländet i det oändliga känns det som, men idag ska en tand rotfyllas och äntligen bli färdig hoppas jag. Hon påbörjade den strax innan jul om jag inte minns fel o sen har andra tänder velat va med i leken o velat lagas, så det är såååå skojsigt det här..har aldrig haft så många hål som jag haft nu. Men efter idag har jag en tand kvar hon kan få laga men sen är det jädrar i mig stopp!

Nu ska jag ta mig en huvudvärks tablett o hoppas att huvudvärken hinner gå över innan den kommer igen sen. Har haft migrän några få gånger när jag varit där, eller iaf övergående migrän, som efter ex antal varv med borr i munnen kommit tillbaka..då blir man inte lycklig ska ni veta..

Återkommer kanske med mer skriverier ikväll sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0