You tube..i´m in looooove..

Japp...det är faktiskt riktigt..eller nästan iaf. Har nästan blivit kär i den internet sidan! =)

Jag har kollat på den sidan tidigare men det är först nu jag hittat så många goa låtar så det liknar ingenting. You tube är rena rama skattkistan med sin låtskatt.
Lyssnar mycket på 80-tals musik så det är det jag mest söker på men även en del 60-, och 70-tals låtar.

Har du ännu inte kollat in sidan så rekomenderar jag att du gör det...film klipp, musik mm mm..finns så mycket och kanske blir du också lite smått kär i you tube som jag.. ;o)
Nu ska jag kika på tv och sen se vilka fler godbitar you tube har att erbjuda =).

Bye bye..o trevlig allhelgonna helg eller som det heter nu mer: halloween..ett av de största jippon som finns i USA..

(pssst...sidan har adressen www.youtube.com )

Kommentarer
Postat av: Nordan

Hej Maggan. Hittade en sida häromdagen som kanska kan hjälpa till med lte julklappsidéer till töserna..



http://www.emmagjort.se/kategori/46b4184fb5c85



Jenny

2009-11-11 @ 23:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0