Crazy..

Jag blir snart crazy på det här! Är hes och eftersom det sitter på stämbanden och man sällan kan hålla sig helt tyst kliar det i halsen och jag får rethosta..irriterande som fasen.. :-p
Har sovit hur dåligt som helst inatt och druckit miljontals liter vätska känns det som och använt halstabletter för att försöka motverka hostan men tja...det går väl lite sisådär..

Vill helst lägga mig i sängen och sova lite men det är inte så lätt när man har två barn att ta hand om. Nåja, lägga mig på sängen kan jag åtminstonne göra så jag tror jag gör slag i saken och lägger mig en liten stund..skriver jag mer ikväll så gör jag annars önskar jag er alla en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0