Klassfoto

Idag har förskoleklassen och säkert alla de andra klasserna på Fagerslättsskolan här i stan tagit klassfoto och individuella foton. Det är det första klassfotot någonsin för Felicia och hon såg fram emot det =)

Jag fick göra två flätor på henne och hon blev så himla söt..inte för att hon inte är söt annars också men idag riktigt lös det om henne av lycka och jag som mamma var mycket stolt.

Tror inte jag skriver mer om det eller annat just ikväll...känns som om hela hjärnan är fylld med snor o tankeverksamheten funkar inte fullt ut känner jag och orken finns helt enkelt inte..förkylning och sömnbrist är ingen toppen kombination. Skriver mer en annan dag tror jag..även om det kanske dröjer till efter helgen men vi får se.

Ha det gott i dessa förkylnings/influensa tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0