Äsch..orka...

Nu var det ett väldigt bra tag sen jag skrev, men ärligt talat har jag inte riktigt haft vare sig tid eller lust. Har ändå två barn att ta hand om och så jobb på det..blir lite att syssla med liksom o då får bloggen väldigt lite tid eller rättare sagt ingen tid alls..orkar inte liksom.

Har väl hänt lite sen sist..varit påsk o grejer. Fått erbjudande om att jobba natt på jobbet så den 5/5 börjar jag och det blir alltså om två veckor. Känns inte tokigt alls =)
Kommer jobba natt sålänge den tjej vars rad jag får tar tjänstledigt. Hon börjar med att ta 6månader så till november i första hand, men det kommer nog bli lite längre..eller det är det jag hoppas iaf.

Skulle verkligen behöva sova och är astrött egentligen men att få min hjärna att fatta att jag behöver sova är lättare sagt än gjort så här sitter jag..vaken men ändå trött. Ska upp senast 04.30 för att hinna fixa o dona lite innan det bär av med tåg mot Hässleholm och vidare med buss därifrån till Ängelholm och ett boende inom samma företag där jag jobbar. Ska dit med 4st andra och det kan nog bli trevligt..eller det är i alla fall det jag hoppas =)

Nu ska jag, så här kl 01.55 ta lite nässpray och dricka o så ska jag slänga mig på soffan en stund. Kanske kan man få iaf två timmars sömn..powernap kan man väl kalla det för? Ont i halsen har jag fått igen också
..*suckar*

Natti natti alla ni som kan sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0