Julen snart här..

Jahapp, så var det då dan före julafton. Som vanligt köper vi gran i sista sekund men det brukar bli bra ändå =)

Julklappar inhandlade idag till mamma och mina bröder med respektive..pappa är ute på sjön över jul o nyår o kommer i början av februari tror jag så han kan få en present då istället.
Nu kokar jag julskinkan o ska senare göra knäck o kanske något annat godis..men vi får se.

Julen är annars, förutom stressen över att köpa paket o annat, en högtid jag gillar. Det är ju då man samlas med sina nära o kära, fast det finns ju tyvärr de som är helt ensamma o inte har nån att besöka på julen eller för den del får besök av någon.

Blir inte ett så vidare långt inlägg det här men jag önskar alla en riktigt God Jul och en förhoppning om mycket ljus och mys <3

Ps. För lite julstämning som innehåller ett bra budskap som är sant kan man lyssna på Sissel Kyrkjebö och Tommy Körberg när de sjunger sången "Julen är här"..hittade den på youtube =) http://www.youtube.com/watch?v=7-CWdZ1zXD0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0