Usch..

Varför i hela friden kan man inte sova när man behöver?!?!??? Är just nu klarvaken och det gillar jag inte..behöver min sömn och gick tidigare och la mig i en förhoppning av trötthet att jag skulle somna men icke. Det är så himla tradigt att man inte kan när man vill men kan när man inte vill..lät det där vettigt alls? Förmodligen gör det inte det men det spelar ingen roll. Klockan tickar på mot 6 på morgonen och det känns bara usch om alltihop.. =(

Något som däremot inte var usch var den goda mat jag och sambon avnjöt på restaurang Stekhuset inne i min födelsestad Kalmar. Var där på tu man hand och både åt och drack gott. Töserna är hos mina föräldrar men vi ska hämta dem senare idag eftersom sportlovet nu är över och skolan börjar igen på måndag för stora tösen som för övrigt fyllde 7år i onsdags. Jisses så fort tiden går..känns som om det var igår hon föddes men så är det kanske för alla föräldrar antar jag att det är svårt att förstå att barnen blir stora och inte förblir sånna där söta små bebisar som luktar så himla gott på något speciellt sätt.. :o)

Nähepp, jag måste göra ett nytt försök att somna..wish me luck folks. Skriver säkert en annan dag när lusten till det finns.
Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0