Stolt faster..

..blev jag fredagen den 15:de januari detta år 2010 till en pojk som ska heta Wille!
Första barnet för lillebror och hans sambo och på onsdag den 20/1 får jag träffa honom för första gången efter att bara sett honom på bild och han har redan fångat sin fasters hjärta.. <3

Imorrn blir det jobb igen och så ska jag hämta mina glasögon jag ska ha när jag ser på tv, läser eller sitter vid datorn. Är lika översynt som jag var första gången jag fick glasögon som 9åring. Ska bara försöka hålla reda på de här och inte tappa bort dem som jag gjorde med de förra jag hade..oops.. =)

Dags att försöka få lilltjejen att somna och fundera på om man ska köpa några kläder eller någon gosig nalle till Wille..
Tror knappast han bryr sig och kläder är ju alltid bra men det är en nalle också för den hänger ju med nååågot längre än kläder i storlek 50..aja, hinner bestämma mig lagom till onsdag.

Ha en trevlig måndag kväll.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0