Nytt År...

Jahapp, då var det ett nytt år då..2011 är det år man får försöka lära sig skriva, men det kommer garanterat bli fel ett flertal gånger ;-)
Denna nyårshelg befinner jag mig på jobbet och då jag i veckan som kommer börjar jobba dag igen faller det sig lite olyckligt att jag jobbar nästa helg också. Inspirerande? Nope, inte ett dugg..

Nåja, igår på nyårsafton myste familjen genom att äta tacos (stora tösen tyckte vi skulle ha det...) o sen blev det lite godis innan en annan var tvungen avbryta mysandet genom att åka o jobba. Barnen tyckte det var lite tråkigt att jag skulle åka så klart men de kikade på fyrverkerier sen ståendes på vår ballkong. I området runtomkring jobbet smällde det som sjutton stundtals, men ändå inte så farligt.

Nähepp, nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva..har en moster och morbror (ingift) som idag firar sin 50 åriga bröllopsdag, ett kusinbarn fyller 18år och imorrn firar min ena bror och hans fru ett år som gifta..tiden går fort o nästa månad firar jag o sambon 12år ihop o stora tösen fyller 8år =)

Nu får man nog ta sig lite kaffe till så man orkar hålla sig vaken ett bra tag till..är ruskigt trött idag vill jag lova..
Gott Nytt År iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0